Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2011 04:34 - От дълбините на нищетата.
Автор: krystev Категория: Бизнес   
Прочетен: 3372 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 05.10.2019 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Когато изглежда, че няма надежда,
и всичко е свършило вече.
Кажи си човече - Не ми пука от таз несполука.
Аз вярвам! Аз мога!  Аз зная,
че въпреки болката това не е края !

От огън опърлен. От всички захвърлен !
Заключен в най - тъмната стая.
Кажи си човече - Не ми пука от таз несполука.
Аз вярвам! Аз мога!  Аз зная, 
че въпреки болката това не е края !

Това е част от стихотворение, което ми подариха приятели преди много години.
Често при несполука или в случаите, когато трябва да започна нещо от самото начало, си го спомням. А сегашният случай е точно такъв. Започвам своя блог отначало.

Понякога,  децата ми задават въпроса - Какво би направил ако сега си отново малък и трябва да започнеш всичко от начало ?

  Сега и аз си задавам същия въпрос. И отговора е, че трябва да разбера, какво съм сгрешил. Какво не съм направил както трябва ? Какво бих направил отново по същия начин ?  Какво бих променил ? А какво въобще не бих  направил отново ?

Вярата, куража и знанията след анализ и правилни изводи, могат да направят всяко нещо по хубаво, полезно и добро. Да се надяваме че това ще се случи и с новият ми блог.

А Вие имате ли си стихотворение, с което да си давате кураж ? Кое Ви дава сили да да продължите или да  започнете отново ? Какво бихте променили ?





Гласувай:
3



1. ggt - Приятелите Ви не са автори на стихотворението, а и доста са го объркали...
21.05.2011 07:23
Песен за надеждата
Недялко Йорданов

Когато изглежда,
че няма надежда,
че всичко е свършено вече –
недей се смущава,
недей се прощава,
недей се предава, човече.
Кажи – не ми пука
от таз несполука –
аз мога, аз вярвам, аз зная,
че въпреки факта,
това е антракта,
това е антракта – не края.
От огън опърлен,
от всички захвърлен,
затворен в най-тъмната стая –
недей се спотайва,
недей се отчайва –
кажи си: това не е края!
Кажи: не ми пука
от таз несполука –
аз мога, аз вярвам, аз зная,
че въпреки факта
това е антракта,
това е антракта – не края!

1976
цитирай
2. krystev - От сърце Ви благодаря,
22.05.2011 16:16
за името на автора и правилният текст на стихотворението.Струва ми се, че по -скоро аз съм позабравил някои подробности. Но пък искрено се надявам, че Недялко Йорданов е написал Песен за надеждата, за всички нас, които преживяваме подобни моменти.
цитирай
3. silvia0505 - Великолепно послание към всички ни ...
09.09.2012 10:30
Великолепно послание към всички ни отправяте с този блог, благодарим Ви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: krystev
Категория: Бизнес
Прочетен: 185548
Постинги: 62
Коментари: 47
Гласове: 112
Архив